
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای البرز، در این دیدار، ضمن بررسی موضوعات مرتبط با فعالیتهای بسیج در دستگاههای اجرایی، از تلاشها و اقدامات پایگاه بسیج شرکت آب منطقهای البرز در ایام «جنگ رمضان» قدردانی شد.
همچنین به فعالیتهای انجامشده در زمینه راهاندازی و برپایی موکبها در سطح استان، از جمله موکب مستقر در مصلی نماز جمعه، اشاره و از همکاری و مشارکت مجموعه شرکت در این برنامهها تقدیر شد.
در ادامه این نشست، از مدیر محترم حراست شرکت و همکاران واحد حراست نیز به دلیل تلاشهای مستمر در حوزه حراست و حفاظت از مجموعه، صیانت از تأسیسات و ایجاد امنیت و آرامش در محیط کاری قدردانی به عمل آمد.
در پایان بر تداوم همکاریها و تقویت فعالیتهای فرهنگی و جهادی در مجموعه دستگاههای اجرایی استان و تلاش برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم تأکید شد.